Sunday 3 June 2012

Sakit Tekak.. Ais Krim melegakannya...

Assalamualaikum kepada para pembaca MAO mungkin korang dah lama cari saya manalah updated post...
Alhamdulillah sekarang dah masuk bulan Jun bila bulan jun misti dalam kepala otak DURIAN... HOLIDAY.. yang pasti DEMAM macam saya.

Hari ini saya nak share tip kalau batuk nak buat apa ..? Kalau dulu saya ajar guna coke.. tapi kali ni saya nak ajar guna ais-krim....

Dalam kes ni kita boleh guna apa saja jenis "ICE-CREAM" nama CREAM.. mesti yang CREAMMY ok.. bukan yang macam aiskrim Malaysia tu.....



So contohnya macam ais-krim kat atas ni lah.... Tapi cara very simple.. makan 3 kali sehari tapi dengan cara suap lepas tu kulum sampai cair..... kan.... SO SIMPLE...

SELAMAT MENCUBA...... tapi kalau teruk sangat jangan lupa jumpa doktor bye..... Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment