Tuesday 5 June 2012

A Day With daddy to Istana negara...

Beberapa minggu lepas saya telah mengucapkan selamat datang kepada telefon bimbit Terbaru Saya Samsung Corby 2 dan mengucapkan selamat tinggal kepada Sony Ericcsson saya..
Inilah Samsung Corby 2 saya yang terbaru berharga RM 270.00 sahaja..

Setelah membelinya di MINES Seri Kembangan saya telah telah bergerak ke Istana Negara lama di Jalan Istana. Saya dapat melihat pelbagai barangan diraja melalui Pameran Raja Kita. Inilah kali pertama kali saya berkunjung ke Istana. Saya apa lagi pusing la satu Istana ... memang satu benda yang saya tak pernah tengok.. memang jakun la jawapannya.

haha.. Muka berminyak sikit...

Kalau Chandelier ni kat rumah MESTI BEST..!!

  Depan Istana... Besar Pagar ni... *jakun.*

Tapi sehari jalan-jalan dengan abah memang best sebab haritu pun memang dah on the way nak ke rumah paksu dekat Kuala Kubu Bharu. Ok la... Setakat ni je Sharing Is Caring session kita tata Assalamualaikum.. yang penting Smile 4Ever.... 




No comments:

Post a Comment