Tuesday 5 June 2012

D' Tekala 2

Assalamualaikum kepada raeapembaca MAO.. harap-harap semuanya sihat selalu..... dan yang penting
Smile 4ever.

Al-hamdulillah hari ni saya ke Sungai Tekala buat kali kedua buat mengubati kebosanan di rumah. Kali pergi dengan ayah lagi sebab mak saya bekerja.


Bersandar..posting konon Handsome... : P

Spot ni Cantik setip kali datang mesti duduk atas benda ni....

Kali ni saya takpergi saja-saja.. saya balun air tu habis-habisan.... hehe.. kali ni duduk spot cantik sikit sebab dekat dengan air terjun. Sebab saya cari spot dekat air terjun nak urut badan. Sebab air terjun tu deras kalau kena badan tak ke lega sengal-sengal sendi.

Ni la kita kata Mother Nature Spa .... LAYAN...!!

Hari ni penat sikit. Tapi for sure best giler mandi tu rasa hilang penat 5 bulan sekolah.. haha... Sebenarnya setiap ciptaan yang Maha-Kuasa ada hikmahnya. *Ceeit... nak usik Refleksologi semalam la tu... : P

Sebab dia ciptakan air terjun buat kita... sebagai punca air.. tapi yang pasti untuk mengubati penyakit kita....
Air Terjun yang deras tu akan jatuh deat badan kita. Kalau kena spot dia.. Insyaallah... penyakit tertentu dapat diubati.....

Muka Orang tak jaga muka macam tu lah.. sampai naik jerawat....

Menanti Santapan... : D

Main Air...

Hari ni memang penat tapi demi para pembaca saya kongsikan segalanya di Sini... Sekian saja celotoh untuk hari ini.... Yang Penting Smile 4Ever okay..... Tata Assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment