Sunday 5 August 2012

Buat KUih Raya.

Assalamualaikum kepada para pembaca Feeq's World .... saya kesian kalau-kalau ada yang datang baca tapi... x ada entry....

So hari ini saya nak share pasal kuih raya 2012... Tahun mak saya buat beberapa jenis Kuih tapi saya pon ada... saya buat kuih siput dengan tart... nak patah jugak rasa pinggang bila kene duduk lama...

Mak saya buat semprit, biskut arab, dengan agar-agar kering, kuih goyang.... semua ni misi patah pinggang... Nanti saya upload kan gambar untuk para pembaca...

Oklah bye-bye... Assalamualaikum teruskan membaca blog Feeq's World.. Yang Penting Smile 4Ever...

Nanti saya share pengalaman saya.. :-

-Balik kampung
-Temasya sukan SMK Bandar Tasik Kesuma
-Family Day d'Sunway Lagoon

Insyaallah saya akan post lepas PMR ok BYE.. SALAM SAYANG.. Feeq.

No comments:

Post a Comment