Monday 12 March 2012

D' Tekala

Assalamualikum kepada pembaca MAO.... hari saya nak story pasal semalam punya semalm...

me and my family..'ceh macam karangan BI plak..' saya diajak oleh bapak saya ke Air Terjun Sg TEkala.. mula2 x plan pon tapi dah memandangkan saya x ke kelas tambahan buatb aper nak jadi ngokngek bosan kat umah...

sedap makan pinggan terapung...

nak story memang payah nak rasa.... tapi best kalu try sendiri.... Sg Tekala kalu nak datang 30 minit dari Cheras..... Saya dekat jer... Beranang... 10 minit dah sampai..... tapi apa yang saya nak cakap BEST!!

inilah saya.... dah kurus..

Saya juz ngan my daddy dengan 3 orang gadis kecoh saya... mak saya xde kat m'sia.. Shes in UKs.. Almost a week dah dia kat sana... next week dya balik YAHOooooo!!

Segarnya.... hilang stress....

Tapi saya kala nak cerita je buat pembaca boring jer.... BTW saya dah nak berundur lah... ini bukan karangan PROF madya nak berkajang2..... Bye2 Assalamualaikum...

Stonehedge M'sia...




No comments:

Post a Comment